tisdag 6 juli 2010

Heeej, det vah länge sen jag skrev i min blogg.
har haft så mkt annats för mig, och har varit utan min data under hela helgen. Den här helgen har varit skön faktist. Freadags åkte jag ut till axviken och sov är, somnade jätte tidigt en fredan. Sen i lördags var jag på fest, Tihi fyllde 18 så vi vah och firade henne. Det jobbiga var ju att man fick åka hem med 12 bussen och sen gå 5 kg för att komma fram till axviken. som tur eh gick jag inte själv, tvingade me mig johanna. Vi hade roligt faktist, var så länge sen man var med henne. Justeee! den natten var helt sjuk! Jag och johanna sov själva i hennes pappas stuga, som är en stuga är 8 pers (stor stuga). Johanna somnade man hörde henne snarka, jag låg vaken och messade med johan. Jag somnade i typ 10 min sen ser jag att lampan utanför rummet var tänd. någon hade tänt lampan, PANIK! jag bestämde mig för att gå upp och släka men det gick inte, visste inte hur man gjorde så jag sket i det och stängde dörren ist. Dörren lät så mkt så han bara stänga halva vägen. Kollar mot johanna för att se om hon vaknar, hon sätter sig upp och skriker allt vad hon har, sen lägger hon sig som en död hund och drar täcket över henne. Jag springer fram till henne och säger att det är jag. Johanna lugnade ner sig och la sig ordentligt utan att säga ett ord. jag satte mig ner i sängen hela jag satt och skakade för jag var så rädd och chockad. Johanna berättar sen att hon trodde hon skulle dö, hon såg inte att det var jag som var uppe och gick, så tänkte bara " jag kommer att dö". Stackare. Jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta, fick iaf inte fram något utav det. helt sjukt! Uschhh.

Så rolig helg hade jag :)
Nästa helg kanske blir ännu bättre, om mina föräldrar går me på det -.-

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha de braa!
Chaooo

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar