onsdag 30 juni 2010

Helluuu!
Kom nyss hem från axviken, va är och hälsa på mamma och pappa. Det känns så tomt här hemma utan em, har saknat dem som fan. trodde jag aldrig skulle hända. Jag skulle egentligen ha jobbat men ringa och sa att jag vah sjuk (a) Kom hem 3 imorse efter Twilight Movi Night, skulle upp 6 för att åka till jobbet vid 7, det hae jag aldrig orkat. därför tog jag ledig :) fick träffa mina förälrar så jag ångrar inget, behövde det.

Twilight Movie Night, UNDERBART! Jag åkte dit med tina och där träffade vi på mirre, micke och sandra. Fan vah vi hade roligt. Twilight började 18.00 innan filmen delade dem ut priser, efter första filmen fick vi vitamdricka och en wraps. New Moon började 21.15 och då delade dem oxå ut priser, efter den filmen fick vi popcorn och läsk för att se Eclipse som började 23.59! En sjukt bra kväll! Eclipse var grymt braaa! Det är ett måste och se den, i mean it!



Måste sova nu, ha det bra.
Godnatt.

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar