tisdag 6 juli 2010

Grattis till dig Miral Yüksel!


Mirre änltigen 18, inte för att du kommer har så stor "användning" utav det. Du röker inte, du festar inte sepciellt mkt. dricka det kan du tyvär inte få ut än, du får vänta i två år till gumman. Jag vill bara önska dig det bästa av det bästa. Du betyder så oerhört mkt för mig. Vi har hållt ihop sen mellanstadiet och det var 8 år sen vi började mellanstaidet. herrgud vad tiden har gått snabbt. Du är en så otrligt gullig och rolig tjej att vara med, du har svar till allt. Du hjälper gärna till om du kan, du lyssnar alltid på än. Och du ger råd oxå, du får folk att må bättre. Jag själv har massor att tacka dig för. Genom att bara finnas där för mig, bara det betyder massvis för mig. Jag vet att jag alltid kan räkna med dig oavsett vad. Vi tycker om samma saker, vi är båda lite barnsliga utav oss. Vi ÄLSKAR twilight, vi var i hovet och kolla på dem. bara det känns lite smått töntigt men det skiter jag i för att jag är inte ensam, du är alltid med mig! :D Vi tycker High School Musical, vi kan sätta oss och kolla på Disney channel, aah iaf du förstår var jag menar. Men vi har roligt ändås, det är allti bra och ha en barnslig sida oxå. MIREE TSM ÄR VI STARKA! Älskar dig massor hjärtat <3 align="center">
Grattis till dig Mirre!
18 år.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar