onsdag 23 juni 2010

Onsdag idag och det var sista dagen på prakiten, för den här veckan. Så för min jag får en lååångg helg. Underbart! jämfört med andra som har haft lång helg nu i ett bra tag... Idag kommer det nog att bli ett långt inlägg. bara så ni vet. I måndags när jag vah på twilight fan event, jag bad om att få sluta tidigare för att hinna till hovet. När jag nästa dag kommer till praktiken så pratar alla om twilight stjärnorna, jag förstod ingenting. Sen visar det sig att Kristen Stewart och Taylor Lutnar har varit och ätit middag på hotellet som JAG praktiserar på. Jag ville gråta när jag fick reda på det, varför stannade jag inte? Fan oxå, säger jag bara. jag ville verkligen dö när dem berättarde det för mig, men det konstinga var att ingen brydda sig om att dem hade varit där. Det var ingen som var glad över det, jag fattar inte. Jag hade hoppat upp och ner skrikit och gråtit. herregud. ajaa.
Den här veckan har varit koas faktist, har varit så trött och grinig. Kändes som om allt gick fel och sen kom han den jävel som jag berättade om. Usch asså han eh ju verkligen hemsk! han gjorde min vecka ännu värre, skönt och bli av med honom nu ett tag.
Imorn är jag ledig men så klart har jag tandläkar tid kvart över 9, döda mig -.- Menmen, sen mot kvällen åker familjen till axviken, själv vet jag inte om jag stannar hemma elle rom jag åker med. Skulle vara skönt och komma bort fårn allt en stund. det sköna är ju att jag får en stuga för fyra pers för mig själv, underbart! Vi får se hur jag göra, Jimi ska ha så kallad fest hemma hos sig och han vill att jag ska dit. hmm. vet inte hur jag gör. ajaa nu okrar itne jag itne skriva mer. dags och packa och lägga sig och sova. Har ont i hela kroppen, usch.

Justee! Glöm inte Fredag 20.30 CHILE vs. SPANIEN! Det är en match man inte verkligen int får missa!

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar