fredag 25 juni 2010

Glad midsommar på er!
själv så ska jag fira midsommar ute i axviken, med vänner och familj. Och avslutas med CHILE match halv 9 och efter det kmr vi att hålla på hela natten. Ingen annan som störs här ute på landet, så det eh lugnt. Jag kan säga att det har varit dött hit tills, inte en jävel som gör något.
Vi kom ut hit igår kväll, jag kom lite senare för jag var på fest. Känns alltid lika roligt och vara här. DEt är så avslappnande, man kan verkligen komma ut hit om man känner att man vill ta "en paus". Underbart här! Dessutom så har man jimi som granne, så det är roligt. om man har tråkigt så går man bara över till honom.
jag kommer att ladda upp lite bilder senare om jag har tid. Har äntligen hittat sladden till in mobil, su nu kan jag lägga upp alla mina bilder :)


Det är bara 4 dagar kvar till Twilight Movie Night!
Lyckaaa!


IDAG GÄLLER DET CHILE VS SPANIEN!
VAMOS CHILE MIERDA!

En låt som får mig att rysa i hela kroppen. den här låten ska man lyssna på hela dagen innan matchen börjar!
http://www.youtube.com/watch?v=F2_b0J6h4Q8&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar