lördag 26 juni 2010

Då var misommar slut då. Jag kan inte säga att det var den bästa midsommarn, fick aldrig den känslan heller. Jag ska inte klaga, spenderade den med familjen och vänner. Kan inte be om något bättre. Gårdagen match var ju inte heller speciellt rolig. Vi förlora 2-1 mot spanien, men vi kom ändå vidare och det är tack vara Honduras! så det känns ända bra och veta att vi är vidare, det tråkiga är att vi möter Brasilien till nästa. Jag tror faktist att chile skulle kunna vinna dem, men när man vet att man ska möta brasilien så reagerar alla på samma sätt. "Fan vi har ingen chans, det är omöjligt" Just att man tänker så får ner allihopa, vilket händer chiles spelare oxå. Man trycker ner sig själv istället för att tänka posovit "FAn vi tar det ingen fara, vi kommer att klara av dem vi kämpar som djur" Jag tror på mitt land! Mitt hjärta kommer alltid att vara med em spelar ingen roll vad som händer. Viva chile mierda!


Från midsommar 2009 tillsammans me Linnéa och hennes familj.

Nu ska jag gå och vara social mot mina familj.
Hejddååå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar