tisdag 22 juni 2010

Usccchhh vah jag är trött. Helt sjukt. Efter tio timmar på jobbet, man slutar helt död! usch. Trodde inte konferans kunde vara så jobbigt. usch, min dag har varit jätte jobbig. Har ont i hela kroppen.. jag skulle behöva en spa weekend. oj, det skulle fan vara underbart skönt! inte för att jag har testat det förr, men det låter så underbart skönt. haha. Det är tur att jag trivs bra med alla jobb kollegor, annars hade jag aldrig orkat kliva upp varje dag. inatt fick man bara sova i fyra timmar. döda mig. juste alla på jobbet är jätte gulliga förutom en jävel som är HEMSK! asså han eh jätte jobbig. Ber mig göra saker hela tiden, som om jag vore hans jävla slav. okej andra ber mig också om tjänster, men dem ber om tjänsterna på ett snällt sätt jämfört med han den jävel. uschh. ajaa nu ska jag sova. behöver det. Upp halv 6 imorn för och åka till praktiken..

Chaoo gente

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar