måndag 26 juli 2010

Min första dag på mitt sommarlov, yeeeiiii! ska bli riktigt skönt med lov faktist. Idag har man varit i heron och kollat på shrek 3D med min lille bror och rasmus. Jag har inte ens sett trean men jag tror inte det gjorde så mkt. rolig varen iaf! I heron träffar man på monica och hennes kille bocky, dem skulle kolla på Eclipse. Jag ville bara ta deras biljetter och springa iväg. Skulle kunna se den filmen om och om igen! Imorn åker monica till spanien desutom :O man är faktist lite avis på henne..

Nu ska jag nog gå och sova, ska bli skönt. imorn blir det golf för familjen(-mamma) tsm med rasmus och hans pappa. haha. det ska blir roligt faktist, svartskallar som ska slå på en liten bol som man knapt ser! hahah, det kommer inte att sluta bra säger jag bara! vi chilenare kan vara lite galna ibland.

Allt för mig today.
Godnatt

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar