måndag 26 juli 2010

Oj det vah länge sen man skrev. Har blivit så dålig på att uppdatera min blogg, men så blir det när man har annat roligt för sig. Den här helgen har varit grymt bra! I fredags var det min sista dag på praktiken, så nu blir det inge mer praktik för mig. Nu kan jag äntligen säga att mitt sommarlov har börjat.

Fredags: Maria min söta vän från hälsingland kom och hälsa på mig. Mot kvällen åkte vi till stranden och rökte vattenpipa, och alla tog ett dop förutom jag såklart. alltid jag som sitter kvar och kollar på alla :P Efter det kom vi hem och då grillade vi lite. MUMS!

Lördags: under dan åkte jag, maria till tom tits med min lillebror. Där hade vi roligt, man känner sig som ett barn igen när man är där. Alltid roligt! Mot kvällen gjorde vi i ordning oss för vi/jag hade bjudit några kompisar till mig för och grilla och dricka lite. Kvällen slutade grymt braa, Taack alla för den dagen! Emiliano och Luziano kom, dem hade man inte sett på flera år så det vah grymt roligt och se dem igen! Jag gick och la mig vid 5 och det vah fortfarande några kvar hemma hos mig. Men roligt hade vi!

Söndags: åkte jag upp till sthlm för och lämna maria som skulle åka hem igen. vi åkte lite tidigare för vi skulle träffa två av hennes kompis som bor i sthlm. Det vah mysigt. Resten av kvällen spenderades med Mirre och linnea! :D

såå nu räcker det för mig.
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar