söndag 20 juni 2010

Hallooojjj!
Precis kommit hem från tina, belv en mysig söndag för min del. Slutade med film plus blåbärsbaj. Mums! Tina börja prata om potatisgratäng så vi blev jätte sugna på det, så kl 11 på kvällen värmer vi popatisgratäng bara för att det är så sjukt gott! Mums. hahaha inte bra och vara med tina ibland man äter bara massa goda saker. Imorn är det äntilgen dags för Twilight Fan Event! Yeeeaaah! Det tråkiga är att jag missar VM. Jag blir ledsen på ögat. Men jag vet att folk kommer att ringa min om det blir mål eller något så det eh bra! Det skulle faktist vara underbart om dem kunde ha en storbildskärm utanför hovet så alla kan se VM under tiden alla väntar. Det skulle ju vara underbart!

aja, dags och sova nu iaf. upp tidigt för att åka till praktiken.


9 DAGAR KVAR TILL TWILIGHT MOVIE NIGHT!
Ska dit med tinytoe, vi får se alla tre filmer under en samma kväll!

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar