söndag 20 juni 2010

Igår var inte en bra dag kan man ju säga. Idag har man lugnaat ner sig, efter allt som kom ut ur mig igår. Det kändes skönt faktist, och bara skriva ut sig lite. aja, idag är det söndag och det betyder chill dag för mig! Snart ska vi åka och hälsa på mamma kompisar som precis har blivit föräldrar. Grattis till dem! Så glad för deras skull :) Sen vid 9 ska man till Tinytoe och kolla på film och äta lite blåbärspaj. mums. I morn är det dags för prakitek igen, men den här veckan börjar jag med konferens. ska blir roligt.
Jussteee! Imorn är det 21 Juni och chile spelar sin andra match mot schweiz. tråkigt nog kommer jag att missa den matchen :( Bland annat så jobbar jag och sen efteråt åker jag direkt till hovet. Där kommer det att vara tusentals twilight fans som väntar på att få se Kristen Stewart (bella) Taylor Lautner (jacob). Ska bli riktig roligt! Men kommer bara sitta och tänka på hur det går för mitt kära lag CHILE! Imorn kommer det att var fullt upp hela dagen.

Nu lämnar jag er, dags och åka iväg :)

C H I CHI L E LE CHI CHI CHI LE LE LE VIVA CHILE!
VAMOS CHILITO LINDO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar