onsdag 18 augusti 2010

Nu är det roliga slut, buhuuu!

Helluu!
Det vah länge sen jag skrev, har inte orkat skriva. Har så tråkiga dagar, det samma vanliga varje dag. Det jag kan berätta att i fredags var jag och några till och feste hemma hos linnea. Gud vah vi hade roligt. Vi skratta så mycket, min lillebror som är 15 hade hans första fylla och det var det roligaste jag varit med om. Herregud vad jag skratta! Det är minnen för livet faktist. Tråkigt nog vare jag som fick städa hela jäkla huset dan efter, för alla de andra för trötta -.- Jag hade inte sovit under hela natten, och så ska man börja städa. Jippeii.. usch, sen kommer man hem och då får man inte heller sova. Då var det dags för att städa och sen börja röra sig mot sthlm. Meningen var att vi skulle åka till the voice, men vi vah så osäkra så det blev att vi drog i sista minutet och vi han se sista artisten, Flo Rida. Jag kan inte säga att jag hade speciellt roligt.
Imorn är det dags för skolan igen. det ska bli skönt och börja igen, sen är det inte mkt kvar till jag åker! :D
Men nu ska jag kolla på lite tv sen gå och lägga mig. ha det bra!
3 månader kvar sen...
ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar