lördag 17 juli 2010

Lördag!

Det vah länge sen jag skrev, har haft lite annat för mig. Efter praktiken kommer man hem och är trött så man lägger sig vid 9 för att man inte orkar hålla ögonen öppna. usch det är hemstk. Som tur har jag bara en vecka kvar och det känns underbart ska du veta! I Lööv it! :D Nästa helg kommer min kära vän Maria från hälsingland. jag eh så glad! Vi kommer att ha så roligt, det vah så länge sen jag såg henne, ska bli roligt och träffa henne igen :)

justee, 31 augusti har jag och några kompisar planerat att åka till grönalund. Vi får se om det blir av. Har messat runt och kollat lite, vill gärna att vi ska bli många. Det skulla vara grymt roligt, okej alla kanske inte går ihop men jag skiter i det :p
dem som sagt ja än så länge:
Rorro
jhonny
sebbe
Jag
Linnea
paco
Emiliano
Sandra Engelbrand.


Det komemr nog att bli roligt oavsett vad :)
vi får hoppas på det bästa.

menmen nu ska man hoppa in i dushcen sen röra sig mot Tina.
Ha det bra!

Grattis till dig johanna som klarade av teori provet! <3
Chaoo
ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar