torsdag 10 juni 2010

Shoooo! Kom nyss hem efter en konstig dag ute med kompisarna. Det var planerat att vi skulle spela kubb men nej nej så blev det inte, vi stod och bråkade med myggen ist. Det gillar vi! Vi blev så trötta på myggen så vi drog och spela fotboll ist, vi skulle spela pricken men så blev det inte heller. Stod och tramsa oss istället. Till slut lämnade alla mig förutom min vän Rasmus! Det blev lite basket istället. Men kvällen hjödpunkt var ju nu innan jag skulle in. Sitter och gungar med rasmus, och från skogen hör man massa konstiga ljud. Vi satt och vänta på att någon skulle hoppa fram men nej nej, inget hände. Konstigt nog så kom ljudet närmre för varje gång. Då visste jag på engång att det var vildsin, så jag sa hejdå snabbt och drog hem. Och nu fick jag höra av Rasmus att det verkligen var ett vildsvin! USCH! som tur eh som kom han hem ordentiligt, och nu har det blivit dags för lite tv. haha.

Godnatt!

Min låt
The Kooks - Naive

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar