torsdag 17 juni 2010

Helluuuu!
Kom hem för ett tag sen, praktiken idag har varit helt okej. Min handledare vill inte släppa mig, nästa vecka börjar jag med konferens. Och min hon tycker att jag borde vara kvar i housekeeping. Det ska bli roligt och testa på något nytt, men tydligen är housekeeping det lättaste. äähhh, skit samma det blir nog roligt ändås. Justeee! Idag är jag glad! Fick tillbacks mitt busskort som jag hade tappat i bussen i går. Ringde in till sl och det visade sig att dem hade fått in det. Kan man ha mer tur :D Happpyyyy faaaccceee! :D

Ajaa men det är snart dags för tunering i kubb. Ska bli roligt. Det laget som vinner får en stor marabou chocklad. MUMS! så nu måste jag bara fixa lite grejer så kör vi!

ha det braaa!

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar