måndag 14 juni 2010

Helluu!

Min första dag på praktiken, och det har väl varit bra antar jag. Känns skönt att jag inte är den enda praktikanten, dock är jag den yngsta -.- ähh! det gör ingenting, så länge jag har någon stans att praktisera så jag sen kan åka till mitt kära land CHILE. I alla fall, det tog oss halva dan att gå igenom hela hotellet. Det konstiga är att hotellet är inte så stor, så jag vet inte vad som tog så lång tid. Menmen, efter det fick jag träffa tjejen som har hand om housekeeping, d.v.s städningen. Såå det har jag fått göra resten av dagen, städat! Det ända som gör det roligare är att tjejen pratar engelska så vi har skit roligt!



Jag undrar egentligen, hur många timmar ska man jobba om det är praktik?
dag jobbade jag från 10-16.30, och i morn är det 11-19.00. Jag vet inte men det känns fel att jobba dem tiderna om man bara ära praktikant.



Just nu praktiserar jag på Hotel Skepppholm
ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar