tisdag 15 juni 2010

ahaap, andra dagen på prakitken och så klart så försover man sig -.- typiskt mig! menmen det belv ändå bra till slut. Idag fick jag göra ungefär samma sak som i går, STÄDA! Tyker inte om och gå in till alla rum för, varje gång man gör det måste man, knack knack knack - roomchek! och sen får man gå in. Usch, det tycker jag inte alls om. Och det ska jag hålla på med i två veckor. Men jag ska inte klaga trivs grymt bra med min "kollega". hahah. Kom hem halv 10 idag, usch. Är helt slut och det har bara gått två dagar, nu har jag bara 5 veckor och tre dagar kvar... imorn tog man ledig för att se Chiles första VM match! Åhhhh jag längtar som fan. Vi kommar att grilla och äta massa gott inför matchen. Det blir fest hela dagen lång imorn!

CHILE vs HONDURAS
kl 13.30
TV4

VAMOS CHILE MIERDA!

ConstanzaAndrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar